Tredje semesterveckan

Då var tredje semesterveckan påbörjad. Käns inte helt fel när värmen och solen kom tillbaka. Lite moln men vad gör det när det ändå är varmt. I Tisdags åkte jag och Lars till stan. Han skulle prova synen, vilket jag länge har tjatat på honom att göra. Själv skulle jag ta ett nytt kort till körkortet. Lars hade perfekt syn han behöver bara typ läsglassögon som finns på rusta. Å det var väl skönt.

Eftera vi gjort våra stadsärenden åkte vi till Ursviken och hämtade min kusins två flickor. Det vill komma på sommarlovssemeter till Burträsk. Å det är så kul när de vill komma till oss. Det kommer att stanna tills på Lördag.

I dag den 27/7-2011 var det 19 år sedan jag och Lars fick våra tvillingbrudar, Ida och Emma. Den dagen regnade det ute som spön i backen å det var inte varmt ute. Linnea fick dagen före åka och vara hos mormor och morfar. För 19 år sedan var den 27 juli en måndag. Efter som jag fyller om två dagar så skjuter vi på kalaset tills på fredag. Detta även eftersom Ida idag har jobbat å nu är det ute med kompisar och firar sin födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skoj för flickorna att få komma till Burträsk på lite sommarlov. Blir storfirande imorgon då, så trevligt. Ja verkligen härligt med värmen. Kram

2011-07-28 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0