Ska jag hinna????

Känns som kroppen går på högvarv!! och att den inte stannar av när jag kommer hem. Innombordsstress skulle jag nog kunna kalla det. Har en del att göra innan måndag när tanken var att jag skulle gå på semester, men jag vet inte om jag kommera att hinna. Har jobbat över både i går och idag. Men om jag känner mig själv så är skrivbordet städat för semester på fredag.

I afton åkte jag med Linnea till Kvarnbyn för att se konstutställningen. Men näää......... ingen konst som föll mig i smaken. Vad är konst egentligen?? för mig är konst sådat som jag ser vad det föreställer inte bara nå råta streck.

Nu blir det allsång på skansen, försöka varva ner för att komma sig till jobbet i morgon bittte.

Kommentarer
Postat av: Therese

Även om du inte lyssnar så säger jag det ändå....ta det lugnt vännen! Hoppas du kan komma till ro snart så vi kan höras av, träffas och bara vara. Kramen

2011-07-05 @ 22:35:34
Postat av: Ewa

Håller med Therese förök varva ner nu så du kan njuta av semestern.

2011-07-06 @ 08:01:53
Postat av: Maria

Håller med dig om konsten... att måla några streck är väl ingen konst!

kram

2011-07-07 @ 07:12:33
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0