20 år

I går den 6/7-2011 firade jag och Lars 20 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort. När jag kom hem fick jag 7 röda rosor med stjärgräs i av Lars.

Lars tyckte att vi skulle bjuda barnen här hemma på middag, men jag sa NEJ! Då är det jag som ska stå och göra maten. Så vi bjöd ut tjejerna och Marcus på middag i stan. De fick själva välja vart de ville gå och de valde Kriti. Vi åt tvårättersmiddag. Varmrätt och efterrätt blev det.

Dagen för 20 år sedan var enorm varm. Minns att en av gästerna inte kom för han hade fått solsting på dagen. Låg hemma i en enorm huvudvärk och feber.

I dag torsdag har jag jobbat som ett svin för att hinna göra bort allt innan semestern. Så i morgon tjuvstarat jag min ledighet. Ska bli skönt att varva ner i kroppen.

Vill passa på att tacka Therese och Ewa som komenterar min blogg och välkommna Maria som ochså hittat till min blogg. Kul!


Kommentarer
Postat av: Therese

20 år det är en lång tid det, härligt! Vi har långt upp till er =). Skönt att du äntligen fått semester. Kram

2011-07-08 @ 08:41:45
Postat av: Maria

Helt rätt av dig att säga nej till att laga middagen själv på er Dag, däremot kan jag nog gissa att ni knappast åt lika gott på Kriti som ni skulle gjort hemma. Ni verkar vara superbra på att laga mat hela familjen, ja åtminstone du och tjejerna :)

Hoppas du får en härlig semester, vädret börjar ju bra i alla fall :)

2011-07-08 @ 08:55:53
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0