Vad irriterad jag blir!!

Hadde skrivit ett inlägg om det jag gjort i helgen i Stockholm tillsamman med Tnerese å hela jävla inlägget jag skrivit finns inte!!!!! Å vad jag blir irriterad!!!! Skriver ett förkortat av allt det jag hade skrivit.

Torsdagkväll åkte jag, Therese och hennes treårige son Jacob ner till Stockholm vi skulle bo hos Therese mamma och pappa i Odensala som ligger vid Märsta. Therese mamma Ewa bjöd på gott kvällsfika när vi kom fram.

Fredagen bestod av shopping i Stockholm men vi hittade inte så mycket som vi kanske hade velat. Men vi var ändå i Stockholm mellan 11 till 18. Lunchen intog vi gamlastan med ett dyrt vin, ett glas vin kostade 120 kronor. När vi återvände till tågstationen i Märsta styrde vi kosan till Therese syster Mari med familj för att bla titta på det nya underverket endast tre dagar gammal liten Axel. Där blev vi bjudna på middag.

Lördagen började med att vi åkte till Therese moster Eivor. Men det blev bara en liten stund sedan åkte jag och Therese till ett choppingcentrum. Där var vi några timmar och strosade runt. På kvällen åkte vi in till Stockholm igen där vi åt en tre rätters middag. Sedan gick vi till gammla stan och släppte loss på Ängeln.

Söndag morgon åkte vi mot Arlanda för att ta oss hem till Skellefteå igen.



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken superduperhelg vi hade. Det måste göras om någon gång...eller så drar vi till någon annan stad då. Tack för i helgen vännen. Kram

2011-05-10 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0