Rensning och tvättning

Ja då var Ida och Emma hemma i huset igen. Jag och Linnea åkte och hämtade dem i Skellefteå. Å det låter som de haft en bra vecka. Efter som jag är i Robertsfors måndagar är Linnea så snäll och åker hem och tar ut Doris de dagar hon inte jobbar. Idag mötte jag dem efter vägen när jag kom tillbaka.

Efter som jag och Linnea hämtade hem trollen så kom jag hem lite tidigare än vanligt. Frågade Ida och Emma vad de längtade efter för mat, men fick inget vettigt ur dem. Så jag gjorde bondsås och potatis.

Efter middagen tog Lars ut Doris på promenad och jag tänkte börja tvätta fönster. Men hamnade framför den gamla datorn för att plocka ut bilder från den som jag ville spara. Den datorn är segare än segast. Det tog en jäkla tid innan jag var klar. Klockan han bli 20 innan jag hamnade i fönstertorkningen. Jag han bara ta sovrumsfönstret och Idas fönster. Hoppas att det går fortsätta i morgon afton när jag kommer hem.

Nya grannar???? Ja kanske kommer vi få nya grannar på vår ena sida. Jag tycker värkligen att det är jätte tråkigt att de har tänkt sälja huset och flytta. Men vi får väl se vad det blir av det. Skulle inte gjort de val de gör men de må ju vara mogna att fatta sina egna kloka beslut.

Kommentarer
Postat av: Therese

Trist att grannarna ska flytta, såg det på FB. Bara hoppas det kommer nya goda grannar. Kan du be tjejerna lägga bröllopsbilderna på ett minne till mig? Kram

2011-05-24 @ 07:31:00
Postat av: Ewa

Förstår att du tycker det är skönt att tjejerna är hemma igen.Trist med grannarna som ska flytta man vet vad man har men inte vad man får.

Ha en bra dag.

2011-05-24 @ 07:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0