Nu säger jag HURRA!!

Nu är årets deklarationstid över å vi har även detta år klarat av det. För mig är det andra året som jag deklarerar å det har gått otroligt bra. Det är så kul att få följa ett företag från början med löpande bokföring, bokslut och sedan avsluta med deklarationen. Tänk vad jag på dessa år på mitt jobba har fått lära mig mycket nytt. Jag har ett berikande jobb med många utvecklingmöjligheter, vilket man också får möjlighet till. Det är inte snåla med utbildning. Det vill att man går minste en kurs per år. Så i morgon är hela jobbet bjudan på sommarfest, middgen blir på peppes i stan och sedan en pubrunda. Det låter väl inte helt fel?

I går, onsdag, följde jag Ida till Skellefteå lasarett. Hon skulle äntligen få operera sitt knä som hon har haft problem med ända sedan i februari. Vi var inne på las vid 7.20 på morron. kl 8.10 rullades hon i på operationssalen. Jag fick följe med ända in i operationssalen och var med ända tills de hade sövt henne. Jag fick sitta ner i väntrummet och vänta å klockan 9 kom de med henne. Då sov hon fortfarande. Värst är det ser så sjuka ut i sjuksängarna fast än de inte är sjuka. Hon vaknade efter ca en kvart å var fort vid fullt medvetande. Klockan 10 åt hon. å klockan 11 fick vi lämna sjukhuset.

Det trodde ju att det var menisken som spökade, men det var en broskbit som var lös och som det även tog bort. Broskbiten var ½ cm stor. Så nu får vi hoppas att hon kan komma igång med träningen igen.

I går kväll när hon gick i säng var benet kallt. Tror att det berodde på att det vi operatioen stryper allt blod i benet. Så jag lindande in benet i yllefilt å i morse då var benet varmt igen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du verkar ha ett helt underbart jobb. Kommer säkert få jättetrevligt på avslutningsfesten ikväll. Kram

2011-06-17 @ 07:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0