Gruvar dag!

Ursh vad jag känner mig putt! I dag har vädret varit otroligt härligt sol på himmlen och bikinin har kunnat vara på. Klockan 13 idag var det fotbollsmatch som tjejerna spelade, tackom och lovom vann de med 5-0 idag och de kunde äntligen sätta målchanserna!.

När vi kom hem tog jag fram en bok som jag läste och njöt i solen. Jag känner mig sur och putt för jag vill inte jobba i morgon om det är fint väder!! =(((. Känner att då skulle jag villja vara hemma och njuta av sol och värme. Nä det är bara att bita ihop ett tag till. Men om jag känner mig rätt som kommer jag att tjuvstarat ledigheten så fort jag har allt på jobbet under kontroll.

I dag fick vi även en utgickt. Tvättmaskinen gick sönder så i morgon måste vi och köpa en ny. För Inga har tagit semester å handtvätta känner jag inte för att göra.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja nog vill man vara ledig nu när värmen verkar komma igen. Får bara hoppas den har kommit för att stanna. Kram

2011-06-27 @ 07:16:40
Postat av: Ewa

Tänk att alltid Inga ska va ledig när man som bäst behöver henne.

2011-06-27 @ 07:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0