Axel problem

Sedan jag körde röjsåg har min vänstra axel värkt och ömmat. För dagen, torsdag, hade jag beställt tid hos Jerker Bjurman kiropraktiker i stan. Han maserade på en punkt vis skulderbladet å jag trodde att hela axeln skulle sprängas!. Fick även lite ultraljud som ska hjälpa till att häva värken. Å jag som alltid sover på vänster sida jag har under en veckas tid vaknat med molnaden värk på nätterna. Skulle det inte vända till mitten av veckan skulle jag återkomma.

Jag, Ida och Emma åt lunch i restaurangtältet även den dagen. Ida kommer att jobba i det tältet hela festivalen onsdag -  Torsdag. För att hon ska slippa sitta och köra mellan Burträsk och Skellefteå varenda dag har jag hyst in henne i folkpartiets lokal som är mitt i stan. Hon jobbar sådana mastodonta pass från 9 på morron till 3 på natten. Två dagar börjar hon 13,00 - 3,30 på natten.

När jag hade varit hos kiropraktikern åkte jag och Emma upp på solbacken och storhandlade inför den kommande semestern. Det kostade men nu är frysen fylld med kött, fisk, korv och färs.

Även Emma har varit till läkaren idag. Hon har snart hostat i 1 ½ månad. En hosta som heter duga i bland hostar hon så hon rent kräks. Hon hostar även hela nätter. Läkaren tror att hon har en typ av allerig eftersom hon inte har ont i halsen. Snarkar gör hon också. Han tycket vi skulle pricktesta henne till hösten för att se vad hon ev är allergisk mot.

Kommentarer
Postat av: Therese

Otäckt med Emmas hosta, hoppas det löser sig. kram

2011-07-02 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0