sysslor

I går, torsdag, bjöds det på hemgjora köttförsbiffar och potatis. Lars tyckte att biffarna var jätte goda =). Efter middagen tog Lars Doris på en promenad medans jag vek bort tvätten.

När jag vikt bort tvätten kändes det som att även jag ville ut och få frisk luft. Jag tog på mig joggingkläderna och får ut en joggingrunda på 30 min. Ni ska veta vad jag känner mig duktig när jag gjort det.

Kl 20 skulle jag slå mig ner i soffan för att se man och fru på fyran. Intog ryggläge i soffan å vipps var jag borta! Lars frågade om programet var bra och vad de hade fått för frågor. Ja som vi förstår så sov jag bort hela programet. Så sängen intogs väldigt tidig i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0