Påsksöndagen

I dag gjorde Doris sovmorgon till 7,30. Det kan jag tala om att det händer inte ofta. Hon brukar vakna vid 6 och vill då ha mat. efetr hon ätit somnar hon naturligt vis om. Jag tror att sommorgonen idag berodde på att Jacob lekte med henne hela går kvällen. Jacob verkligen lekte med Doris på sitte eget lilla vis. En komentar han sade till Doris var så gullig. Här kommer den.

- Doris ska vi gå till ditt rum?

Visst var det sött?

Solen har lyst från en klarblå himmel även idag och skuggtemperature har varit 16 grader. Kan inte ännat än vara hel nöjd. Vad har då dagen bjuit på annars. Jo jag och Lars har krattat hela gräsmattan och rensat blommbänkarna. Det var otroligt torrt ute. Det är inte ofta som man kan kratta gräsmattan före 30 april inte.

Jag han sitta ner en stund i solen och ta igen mig också. Middagen idag intogs också i glasrummet. Lax med presssad potiatis, max och en sås gjord på riven wb-ost, räkor och creme fraiche.

Klockan 20.00 var det dax att se mästarens mästare på tv. Det kommer nog att bli en tidig kväll. Känns i kroppen att man varit ute hela dagen. Men det är väl lika bra att ställa om dygnet för på tisda är det dax för uppstigning i gen vid 5,30.


Kommentarer
Postat av: Therese

Var en kille här hemma som också var trött i morse, 8.30 gick han upp =). De tog nog ut varandra rätt bra igår =). Ja Doris är verkligen Jacobs egna lilla kompis. Ska också ta och göra tidig kväller ikväll. Tack återigen för igår vännen. Kram

2011-04-24 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0