Nästan ett år sedan sist

Mina flickor tycker absolut att jag ska börja blogga igen. Ja jag gör ett försök. Några radera /dag kan man väl förhoppningsvis åstadkomma.

Påsken har infunnitsig 2011. Skärtorsdag och man tänker tillbaka på när flickorna skulle ut och vara påskkärringar. Nu för tiden är det ont om de söta utklädda påskkärringarna. Men faktiskt idag ringde det på dörren och där stod det tre påskherrar =).

Jag slutade tidigare idag och skyndade mig hem och tog ut Doris på en lång promenad runt sundet. På vägen passade vi på att köpa lite påskblommor till mamma och pappa dit vi ska på middag i morgon.

Jag har påskpyntat lite grann efter det att Lars frågade varför jag inte tagit fram hans mammas gammla påskkärring med gummiansikte. Ja nu häger hon i köksfönstret =). Ute har jag smyckat lite ris med vippor.

Trött, trött, trött. Jag, Ida och Lars skulle i kväll se man och fru men inte fan fixade jag av att vara vaken inte. Nä jag sov bort ½ programet =(. Blir nog en tidig kväll i kväll. Nä hur kan jag tro att de ska bli det? Jag som nu ska bege mig iväg med kvasten till blåkulla. Hej vi ses i morgon

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vännen....du är igång igen! Heja tjejer som fick morsan att börja blogga igen...som jag väntat =). Ja fredag eller nej det är torsdagskvällar är det inte lätt att hålla sig vaken. Kramen till dig

2011-04-21 @ 22:09:26
Postat av: Ewa Eriksson

Håller helt med Therese va kul att du börjat blogga igen är ju så roligt att läsa.

Ha en riktigt Glad Påsk o hälsa Lars o tjejerna.

2011-04-23 @ 08:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0