Jobb, jobb och åter jobb

Denna tid består av massa jobb, tiden liksom inte räcker till tycker man. Jag jobbade över 1 tim i kväll. Blev så hungrig så magen behövde påfyllning. Å kanske tervligt för Lars att få lite sällskap vid middagsbordet eftersom både Ida och Emma är borta i kväll. Emma firar en kompis som fyller år och Ida har varit på någon date och sedan övernattning hos Evelina.

Efter middagen tog Lars ut doris medans jag själv satt mig ner och bokfört in Burträsk Fotbollföreings papper. Ja det tog ett tag.

Vid 20 gjorde jag paus för att se 112 Luftens Hjältar.

Doris stackarn är totalt korkad. Ligger och tjuter under Idas säng samtidigt som hon försöker ta sig genom korkmattan. Nä nu kommer hon visst fram från sitt gömmställe där hon tror att hon ska få sina valpar, skendräktig som hon är.

Blev lite irriterad idag, vet ännu inte riktig vad människan menade. Men det ska jag nog få veta snart, eftera att jag ifråga satt det.

Fy vad kallt det är ute idag, riktiga isvindar känns det som.

Kommentarer
Postat av: Therese

Doris gumman som vill ha valpar...gulle! Bra du fick veta vad människan menade...hoppas det var ok. Kram

2011-04-27 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0