Annandagpåsk

Vaknade till ännu en dag med solsken =). Jag och Doris tog en morgonpromenad vid 10.00. I dag hade vi bjudit hem Linnea och Marcus på lunch. Eftersom de har jobbat hela påsken har de inte kunnat komma hem på någon middag. Å i dag  blev det lunch pga att Linnea hadde fotbollsmatch i Robertsfors på eftermiddagen.

Till lunch gjorde vi kebab ute i grillringen som vi har på gården. Vi kunde med glädje avsmaka maten i solskenet.

Klockan 15 begav vi oss av till Robertsfors för att se träningsmatchen mellan Åkullsjön och Burträsk. Det slutade med förlust för Burträsk med 2-1.

När vi kom hem tog jag på mig joggingkläder och begav mig ut på en ½ timmes joggingrunda. Jag känner mig SÅ duktig när jag gjort det.

Nu har klockan hunnit bli 21 och jag funderar starkt på att inta sängen. I morgon ringer ju väckarklockan vid 5,40. Denna vecka är kortvecka för många även så för mig, men det kommer nog ändå att bli några övertidstimmar denna vecka är jag rädd. Känns bästa att göra dessa timmar i börja av veckan än i slutet av den.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är superduktig som far ut och springer. Vi har varit och tränat i em vi. Åh vad mysigt med kebab ute på grillen i solen. Kram

2011-04-25 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0