Trevlig fredag!

Efter jobbet åkte jag och handlade, kylskåpet började eka tomt. Ett besök på blomsteraffären gjordes också. Inhandlade en bukett med tulpaner till kvällens veninna. Emma och Lars beställde pizza.

En härlig dusch och sedan fixa till sig inför att gå bort. Klockan 18 var jag bjuden till Ulla tillsammans med två till partikamrater. Kvällen började med en god martini och till det snittar med vb-ost och flingsalt. Till förrätt hade hon gjort en god toast med lax, räkor och avokado. Varmrätten var gratäng, rådjur och älg kött, kantarellsås grönsallad och vin. Det var så otroligt gott!!! Vi hade jätte tervligt skrattade så tårarna rann i vissa lägen särskilt när vi hamnade i samtalet om drömmar. När det fick höra om mina nattbravader så vred sig Ulla, Stina och Ann-Sofie i skratt.

Det är jätte trevligt att träffa människor som man inte så ofta umgås med. Det finns då så mycket att prata om det blir aldrig tyst runt bordet. Jag kom inte hem förrän klockan 1,30 på natten. Det är väl ännu ett bevis på att vi hade trevligt!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Så härligt att du hade det så trevligt, det är du värd. Så skoj att få skratta tillsammans med vänner. Kram

2010-03-20 @ 20:37:19
Postat av: lina

Jag vill också äta mat och skratta med dig. Kram

2010-03-21 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0