Tomas Ledin

Äntligen har vi fått igång datorn igen efter att ha haft dator strul.

Hade ju i mitt senaste inlägg lovat berätta om den konsert som jag och Emma var på.

Det började med att Tomas kom in på senen tillsammans med fyra akustiskagitarrer. Min tanke blev. Ja det blir nog en annorlunda konset där Tomas kommer att byta mellan de olika gitarrerna likt ett trubadurframträdande. När han uppträtt i ca 30 minuter då jävlar åkte ridån upp och fram kom orkestern! Han spelade i sammanlagt 2 timmar. Mellan låtarna berättade han om hur de kom till, ja lite historia bakom låtarna.                                                                                                                                    

Jag  och Emma satt på första raden på plats tre och fyra =). Våra platser var enormt bra. Emma hade med sig sin system kamera och tog sammanlagt 170 bilder. På emmas blogg www.emmagu.blogg.se kan ni gå in och titta på en del av de bilder som togs.

Efter konserten väntade vi på Tomas för autografskrivande. Å tillslut kom han =)). Emma fick autografen på sitt vita linne och på en tapetbit som jag hade i min handväska. Emma köpte även en t-shirt där det står "vägra vinter". Själv köpte jag en  tavla som var signerad och numrerad. Tavla nummer 8 av 30 finns nu hemma hos mig. Jag fick autograf på min högra tröjarm. Jag och Emma åkte nöjda och belåta tillbaka till hotellet med en kväll som var 100% lyckad =)))


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter ju helt perfekt. Är verkligen speciellt med Tomas och att sitta långt fram på en konsert. Kram

2010-03-08 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0