Morgon Rutiner

På morron när jag stiger upp får inte mina rutiner ruckas, då blir det snabbt irritation. Deta just under veckodagarna under helgen spelar det inte så stor roll.

Jag vill stiga upp själv, sätta mig vid bordet med norran och en filtaldrik med nötter och cocos. Jag vill inte att någon ska störa mig med massa frågor. Just på morron händer detta, grrrrrr. När gubben i huset börjar fråga om en "jävla" kuvert, då blev det utbrott! Säkerligen fjantigt men jag måste få vara ifred på morron! Ida och jag sitter ofta och äter frukost tillsammans med varsin norran del. Det är tyst och lungt, ingen stör den andra. Men detta har Lars ännu inte lärt sig. Eller han tycker säkert inte som jag. Vi män och kvinner tänker ju ofta olika.

För er som inte läst "mäns kommer från mars och kvinner kommer från venus" borde läsa den. Ni kommer att få många goda skratt och i många situationer kommer ni att känna igen er själva och ert motsatta kön.


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag håller med :) Det ska vara lugn och ro på morgonen. Det är så skönt att få vakna i sin egen takt med tystheten, Norran och en fil tallrik ;-)

Prata kan man göra sedan....

Kram

2010-03-19 @ 19:01:51
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej på morgonen vill man inte bli störd. Då vill man ha sina rutiner som man brukar ha...Kram

2010-03-19 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0