Helgen

På fredag kväll kom min Kusin Annica från Piteå hit på besök. Lars åkte denna helg till fjällen med de anställda. Jag gjorde en god middag till Jag och Annica. Ugnsgrönsaker och ryggbiff, riktigt gott blev det. Ida och Emma åkte på bio tillsammans med sina pojkvänner och kom hem senare på kvällen. Jag och Annica satt och surrade i soffan tills midnatt. Ja att surra över några glas vin och likör är väl aldrig svårt.

På lördagmorgon gick vi en sväng till samhället. Annica köpte garn på konsum. Det var skönt ute och solen visade sig ochspå. När vi kom hem satte vi oss i solväggen på altanen. Å det var så otroligt skönt!!! Tänk att få sitta i solväggen med endast en tröja på sig. Vi åt korv med bröd ute och drack kaffe, utan att frysa. Vi satt ute i 2½ timma och bara njöt!

Till middag passade jag på att grilla fläsfile och till det serverade jag en god potatisgratäng och grekisksallad. Man kan ju inte låtabli att ta fram grillen när det är sådan väder ute.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så mysigt ni verkar haft det i helgen. Så härligt att kunna njuta av solen som ni gjort. Kram

2010-03-08 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0