Vilken dag!

Började med att Ida, Emma, Lars och Aron åkte på sunnanåcupen tidigt som attan. Jag steg själv upp vid 9 drack en kopp kaffe och tog en macka. Kunde inte följa med vi har ju vår fyrfotavänn. Sedan traskade jag ut med Doris på en lång härlig skogspromenad efter skoterspåret. Det blev 1 timma vi var ute. Meddelandet kom då att BFF hade vunnit över Clemensnäs med 1-0, mål av Ida. Härligt Ida!!!

När jag kom hem åkte julgranen ut, golven dammsögs och skurades. Sedan satte jag mig ner i soffan med en stor kopp kaffe och startade en dvd film. Filmen som visades på tv skärmen var "the wedding date". En bra tjejfilm, men det är klart hur det skulle sluta förstod jag ganska fort.

Efter filmen tog jag promenad nummer två med Doris. Termometerna visade då -25 grader vid 14.00. Men det är bara att klä sig varmt. Det är tur att man har huva på jackan man fryser inte om ansiktet då. Då kom meddelande nummer två. BFF hade slagit Morön med 1-0, mål av Lisa Stenlund. Jag säger bara HÄRLIGT!, att få tvåla dit Morön!!! Njuter av det mäst gör nog Ida och Emma av förståliga skärl. Efter dessa två vinster är det plötsligt i final!!!! där kommer de att möta Sunnanå igen, det blir inte en lätt match,men de kom i alla fall till final som inte ens Norran tippat!!

Till middag i dag blir det något som jag inte gjort på år och dar, nämligen plommonspäckad karré. Jag kan bara säga MUMMS och längtar redan till middagen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka duktiga brudar. Läste att de förlorade finalen men tvåa är ju inte dumt. Låter som du haft en toppendag...fast det hade ju kunnat vara lite varmare =). Kram

2010-01-06 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0