JVM

Steg upp klockan 3,00 i natt för att se Sverige - USA. Tyvärr så blev det förlust och två av de mål som USA fick får nog en av våra AIK killar ta på sig. Han börjar på Rund och slutar på blad. Gick i säng igen vid 5,30 och hade ställt väckarklockan på 9. Ja annars hade nog jag och Doris sovit till 12. Men jag hade ju lite och göra idag.

Jag och Doris tog en promenad vid 9 i -17 graders kyla. Vi gick förbi på mitt jobb där Ulla och Urban jobbade för dagen. Jag stannade kvar och fikade med dem.

Åkte under dagen förbi garnaffären, ja vi har en sådan här i Burträsk, för att inhandla svart virkgarn. Emma har ju svart, vitt och rött i sitt rum och jag fick ett ryck att jag skulle virka lite svarta dukar till hennes rum. Startade virkandet i kväll och första duken är klar, ja här går det undan =).

Har även idag varit och hämtat våtrumsproverna till den kommande renoveringen av badrummet. Det kommer att bli vita väggar och svat golv. Till det har vi redan köpt en badrumsinredning som går i vitt med svart tvättställ och svarta lådor.

Idag har jag tagit ner julgardinerna, styrkigt nya och satt upp. Till Idas rum blev det att sy nya gardiner, ja det går fort.

Oj vad jag har hunnit mycket idag inser jag. Beror kanske på att jag var uppe i tid i dag =).

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken energi!!! Men visst känner man sig riktigt nöjd efteråt när man åstadskommit så där mycket på kort tid...? Ha en skön Trettondagsafton!

/ Marre.

2010-01-05 @ 17:47:04
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0