Heja, Heja AIK!!

I dag har vi inte hunnit så mycket här hemma, lite seg efter gårdagen. En tvättmaskin har startats. Gjort en äppelpaj som vi ska ha till efterrätt efter middagen idag. Ätit lunch och hjälp Ida och Aron med att boka en utlandsresa i augusti. Klockan 14.40 gick vi till hockeybussen, idag skulle vi se derbymatch mellan AIK-Luleå. Å bäst av allt så vann AIK med 4-0. En riktigt skön vinst må jag säga.

När vi kom hem tog Lars ut Doris på en promenad medans jag lagade klar maten som jag förberett på förmiddagen. Fläskfilé med balsamvinäger sås, Rocola sallad med stekta kantareller och sidfläsk. Vi dukade middag i rumet för att sätta oss framför tv och titta på Robinson finalen. Å det blev extra krydda på lördagkvällen. Hans från skellefteå gick och vann!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vilken match det var idag, riktigt skoj. Åh så god middag, ni gör alltid så god mat. Hoppas ni får en lugn och skön söndag. Kram

2010-01-31 @ 07:37:16
Postat av: Gunnel S F

Jo, det har gått bra för Ske-å nu...

Och ni har haft god mat som alltid...jag har riktigt fått inspiration av dig, som då resulterade i vår matlista!!! Jag kan tipsa dig om en trevlig blogg också om man är matintresserad. Det är frun till en kusin till mig, som bor utanför Stockholm. http://ladugardslandet.se/ Den är riktigt kul!



2010-02-01 @ 10:31:16
URL: http://www.tantgochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0