Avslutat kapitel

Idag har det rullat på. När jag kom hem vid 16,30 hade Ida varit duktigt och gjort middag. Vi har bestämt att Ida och Emma ska göra middag på måndagar, så nästa måndag är det Emmas tur. Idag blev det pytt i panna med stekat ägg.

Kl 18 hade jag skotermöte. Här har jag suttit som kassör i tre år. Försökte att få bort detta uppdrag redan förra året men det blev ett år till. Så i kväll på årsmötet blev detta ett avslutat kapitel.

Marika jag han inte ta kort på det gammal badrummet. Det var utrivet när jag kom hem på lunchen. Annars var det ett jättebra tipps, kort före och efter. Ska titta in i mina gömmor om jag inte finner något gammalt kort där badrummet är med.

Gunnel jag kommer att höra av mig innom kort ang släktforskning. Känner mig jätte peppad på detta.


Kommentarer
Postat av: Therese

Så härligt att få mat serverad någon dag i veckan....Kram

2010-01-18 @ 20:55:40
Postat av: Marika

Det går bra med ett "efter-kort" också:)

Ja, vad uppskattat det är när någon annan lagar middag ibland! Ha en fortsatt trevlig kväll!

/ Marre.

2010-01-18 @ 21:21:01
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Grannen på elvan

Hej, grannen på nian! Ja, det känns riktigt bra att vara hemma igen. Hörde ni tagit väl hand om Björn=)Du är mer än välkommen på en behandling, det är bara att boka tid! Kram Anna

2010-01-18 @ 22:07:33
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0