Utbildning

Tisdag åkte jag till Sundvall med en arbetskompis. Vi åkte direkt efter lunch och jag var inte tillbaka förrän i går kväll, torsdag.

Vi sov på Scandic hotell city, detta hotell kan jag varmt rekomendera. Ja vad var jag då på för kurs? jo en deklarationskurs för aktiebolag. enskild firma och handelsbolag. Utbildningen hölls av redovisningsgruppen. Det var två jättebra utbildningsdagar, vilket jag kommer ha god nytta av. Hortelldöden avverkade jag genom att titta på OS.

Det är så kul med mitt arbete genom att det hela tiden handlar om att utvecklas minst en gång om år ska vi vidareutvecklas genom att utbilda oss. Visst låter det bra?

Jag var inte hemma förrän klockan 21,30 på torsdagkväll. Detta är anledningen till varför jag inte bloggat på
några dagar.

Anjas krach såg jag på hotelltv och jag må säga jag trodde inte hon skulle kliva upp. Många tankar flög genom huvudet. Är hon alvarligt skadad? Kan hon resa sig? är hon vid medvetande?

Sedan på natten mellan torsdag till fredag kom raseriutbrottet. Ja dess ungar som tror att de kan lura föräldrar hur som hällst. Jag ska inte lämna ut min dotter i detta, vilket jag inte tror hon skulle tycka var specielt kul. Ja hon brukar även läsa min blogg å jag ska inte göra henne lika besviken och ledsen som jag blev på henne denna natten =(. Det får räcka så.

Kommentarer
Postat av: Therese

Att ens arbetsgivare satsar på vidareutveckling är jättebra tycker jag. Låter som bra dagar i Sundsvall. Hoppa ni är vänner nu, du och dottern och att det löste sig. Kram

2010-02-19 @ 23:58:36
Postat av: Ullet

Ibland undrar man vad som hänt med dem, men jag sätter det på tonårskontot, det börjar bli fullt på vissa områden men de rår ju inte för att de är lite knasiga i huvudet pga hormoner o allmän förvirring. ;)

Kul att få komma ut lite och se vida världen. Utbildning sitter ju aldrig fel.

2010-02-20 @ 05:44:43
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0