Jag säger bara Kalla!

Har varit hemma från jobbet idag för att friskna till. Har kunnat äta idag och känner mig mycket bättre. Men vad det är tråkigt att var hemma och vara sjuk. Jag gick en lite promenad med Doris, hon vill ju ut och röra på sig. Sedan satte jag mig ute i solväggen och läste min bok "skadad". Handlar om en flicka som är 8 år som är omplacerad för 5 gången i en fosterfamilj. Hon har varit med om hämska saker som berättas i boken. Det är en verkligehetsbaserad bok, vilket jag gillar att läsa. Den är svår att släppa vill bara fortsätta att läsa, vill ju veta hur det ska gå för den stackars flickan. Ska hon komma att berätta? kommer hon att sluta skada sig själv? Ja frågorn får jag nog bara svar på genom att fortsätta läsa.

Har just tittat på Carlott Kalla. Å vad kul sveriges första GULD!!!! Härligt!!1

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja så underbart med ett OS GULD. Vilken tjej och vilket lopp. Härligt att du mår bättre. Kram

2010-02-15 @ 21:50:32
Postat av: Linnea

Den boken skulle jag vilja låna när du läst den klart, du vet jag gillar också sådana böcker =)

2010-02-15 @ 23:29:04
Postat av: Marre

Det var en härlig seger! Längtar till Tre kronor börjar spela....

Ha det gott!

2010-02-16 @ 12:01:08
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Grannen

I ni hör nå skrik inatt så är det bara lilla jag som tittar på hockey.

snälla ring inte störningsjouren!

2010-02-17 @ 23:21:50
URL: http://matochtjat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0