Söndagen med sol

Vaknade tidigt som skrutt idag. Gav Doris mat och jag kunde inte somna om. Strax före 8 steg Ida upp. Hon skulle nämligen få jobba på Leoslekland från kl 9-18. Ida och Emma har haft tur de kommer båda två att få jobba där i sommar lite grann. Solen har lyst hela dagen. Jag började dagen med en promenad tillsammans med Doris. Sedan har jag suttit ute precis hela dagen från kl 10-15,30.

Tvättmaskinen har gjort sitt idag. Å jag fick även tvätten torr så det var bara att ta in det från sträcket och vika ihop den. Det fanns även en hel del tvätt att vika ihop som låg inne i tvättkrogen. Så nu är tvätten bortstökad och tvättkorgen är tom, men det kommer den inte att vara allt för länge. Har tvättat upp kläder som jag och Lars ska ha med oss till Paris. Nu ser det ju just ut att vi kommer iväg i alla fall.

I afton blev det grillade kotletter till middag, mums så gott det blev.

Emmas fot börjar vara bättre och hon har redan skippat kryckorna. Hoppas hon snart kan träna igen.

Nu har jag sätt Wipe ute och Ballar av stål och i morgon är det måndag igen så nu är det bara att inta sängen och säga god natt till alla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig dag det varit idag...om man fått sitta i solen. Ha en bra dag idag. Kram

2010-04-26 @ 08:59:15
Postat av: Gunnel S F

Ho, ho...när åker ni till Paris???? :-O

2010-04-27 @ 21:35:35
URL: http://www.tantgochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0