Nu byter vi sport.

Ja tyvärr så förlorade AIK två bortamatcher mot HV, vilket innebar slutspelat för denna säsong. Hade väl önskat och hoppats på en hemmamatch till, men nu är det som det är. Efter som Gustafssons familj är fylld av sportfånar så har vi ju alltid något nytt att börja följa.

Nu börja ju även fotbolssäsongerna. Nu börjar vi att kuska runt i kommunen och kranskommunerna för att se våra döttrar spela fotboll i div 3. I år blir det fler matcher i skellefteå än det var i fjol, då var det många resor till Umeå. Att se sommarfotboll är inte fyskam om vädret är bra. I fjol minns jag speciellt en match som var i Umeå i Augusti. Det regnade och var svinkallt. Jag frös så jävulst och jag skulle haft vantar på mig. men vem tror att man ska behöva det i Augusti? Hoppas att denna sommar blir varmare än den som var förra året.




Kommentarer
Postat av: Therese

Tur ni har idrott året runt =). Ska försöka komma och se någon match jag med. Kram

2010-04-11 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0