Vad ska man packa???

Oj om två dagar åker jag iväg till Mallorca. Där ser det ut att vara skit väder, regn och åter regn! Har börjat packa resväskan och vad gör man när det ser ut som regnet fortsätter. Ja i väskan ligger shorts, linnen, byxor, t-shirtar, kjol. Har aldrig pakat byxor när jag åkt till utlandet. Yr.no brukar ju vara en säker vädersida och ska vi tro den blir det 17mm regn på måndagen =). Ja tur att jag varit till utlandet redan och fått en solvecka synd är det om de som längar efter sol när vi åker.

Har haft en dispyt med en av döttrarna. Det är aldrig kul, men nu har vi rett ut det och är till freds med varandra igen. Det är inte lätt att vara mamma i alla lägen, jag är ju så förbaskat rädd om dem alla tre och vill ju inte att de ska hända dem något. Ja ibland är jag nog lite överbeskyddande. Bra eller dåligt? Jag vill dem ju bara väl, men ibland blir det fel. Man brukar säga små barn små bekymmer. Jo till viss del stämmer det men inte alltid.

Nä nu väntar sängen och lite bokläsning innan jag ska sova.

Sovgott alla där ute små som stora.

Kommentarer
Postat av: idaa

Jag tycker du sköter jobbet som mamma helt galant! ja är glad att du är min mamma :D

2009-09-23 @ 22:01:37
URL: http://idaasasofia.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är en toppenmamma! Ibland måste man få vara lite överbeskyddande, det är ju av en god anledning. Ha en bra resa. Kram

2009-09-23 @ 22:53:39
Postat av: Robban

du e då ball åsen

2009-09-24 @ 20:29:40
Postat av: Ullet

Ska du ut igen? :) Var inte ni iväg alldeles nyssens? Lycklosar. :) Mallis som är så fint. Ha en trevlig resa.

2009-09-26 @ 21:15:05
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0