Mallorca

I går kom jag hem från Mallorca efter att ha varit där i tre dagar med jobbet. Vi har värkligen lärt känna varandra. Innan vi åkte kännde man bara ett par ensaka av de 22 som åkte. Nu har man mycket bättre koll. Det var värkligen en lärakännaresa, teamwork. Ja bara helt otroligt bra!

Vi bodde på ett fyrstjärnit hotell där frukost ingick. Frukosten var si så där. Det är konstigt att i ett sådant land finns inte gurka, paprika eller tomater till frukost. Tycker att de inte ska vara brist på sådant. Nä jag föredrar nog lägenhetshotell där jag själv får förbereda min frukost och in ta den på balkongen. Å allt detta mjukbröd, inte något som jag är så förtjust i jag föredrar hårdbröd.

Vi var sent hem i går. Jag kom inte in genom dörren förrän 23.00. Jag kan säga det var tröttsamt i morse när jag skulle stiga upp ur sänge. Men var ändå på jobbet 7,15.

Känner en sorg men min syster Ann med familj som idag förlorade deras hund Sindy. Efter att eventuelt ha lekt med ett löv och sprungit ut på kamvägen å det kom en bil. Sov gott lilla Sindy =(.

Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen hem. Låter som ni har haft det toppen. Så tråkigt med din systers hund. Kram

2009-09-30 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0