Vad man blir rädd

I dag när jag satt på jobbet ringde mamma på min mobil. Hon började med att säga det har gott bra det jag nu ska berätta men pappa är på sjukhuset. Jag blir direkt svag ibenen fastän hon sagt att det inte är någon fara.

Pappa hade varit ute i skogen för att jaga. När han varit ute i tre timmar kännera han att han fryser så förbaskat mycket om händerna så han bestämmer sig för att åka hem. När han kommer hem går han för att spola vatten på händerna. Mamma tycker att han blir förlänge på toan och hittar honom helt borta iblicken och inte kontaktbar. Hon ringer ambulans och det visar sig att han fått et blodtrycksfall av bla att han är nerkyld.

Ringde honom på las i kväll i morgon får han komma hem =).

Ja vi har tre tjejer men i kväll satt vi här hemma själva. Linnea hos Marcus, Ida hos Aron och Emma hos Dante.

Ja jag har även varit coh klippt mig i kväll och även färgat hårte, det blev svart denna gången. Blev riktigt snyggt! Jag kom på att jag gått hos min frisör sedan jag var 18 år. Jag sa att hon absolut inte fick sluta ännu för nästa år blir hon 64 år. Jag skojade med henne och sa att jag måsta få stå kvar som kund hos henne efter pensionen. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Så bra att det gick bra med din pappa. Man blir så rädd när det kommer ett sånt samtal. Spännande att se din nya frisyr och färg, säkert jättefint. Ha det gott. Kram

2009-10-12 @ 21:56:16
Postat av: Ewa

Ja visst blir man kallsvettig när det händer nåt med sina nära o kära.

Ibland får jag såna konstiga tankar att snart händer det nåt o man blir orolig för ingenting.

Visst är det kul att göra nåt åt sig själv det gör att man blir glad i hela kroppen.

Ha det så bra

2009-10-13 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0