Söndagsbestyr

Veckan har rusat iväg, var på jag inte hunnit in och skrivit något på min blogg. Men nu ska jag ge en återblick av veckan.

Tisdagen bestod av fullmäktige och när det var slut 18,30 bar de av på budgetgenomgång med folkparitet. Jag var inte hemma förrän vid 22,30.

Emma har en längre tid haft problem med ett knä så i torsdags ringde jag till hälsocentralen i Burträsk och bad om en läkartid för att få en remiss till idrottsmedicin. Hut sa rut men vi fick en tid redan på måndag. Jag kommer att följa henne för att strida om remiss till Umeå till Ske-å las ska vi inte med någora knän. Tjurig morssa det har hon!!

I fredags åkte jag och handlade efter jag jobbat klart. Åkte hem och gjorde em god middag. Kyckling fyld med
ädelost. Det blev otroligt gott. Till detta delade vi en flaska vin. Efter middagen damp vi ner i soffan och skulle titta på dobido. Men vad tror ni hände? Jo jag somnade och sovbort hela dobido =(. Piggnade sedan till och orkade faktiskt titta på filmen "en värsting till svärmor. Så jag intog ändå inte sängen förrän vid 24,00.

I går var det stora röjar dagen här hemma. Vi tog ner vinterkläder och tröjer från vindan och sommarjackorna fick gå en stege upp till vindan. Det tog nästan hela dagen. Lars städade toaletterna och damsög golven. Kl 15 tog vi hockeybussen in till stan för att titta på hockey, AIK- Modo. AIK vann med 3-0.

I dag är det ett riktigt surväder ute. Men vi tog en långprmenad med Doris på morgonen ändå. Sedan har jag vikt undan massor med tvätt och även stått vid strybrädan. Ida och Emma åkte i morse med bussen till Skellefteå för att ta sig vidare till Piteå för att bada. En mycket bra ide av dem.







Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att få lite uppdatering vad som hänt kring dig vännen, har saknat dig här i veckan. Hoppas du får en bra vecka. Kram

2009-10-25 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0