Oj! sov visst lite länge =)

Oj sov visst länge på morron. Lars steg upp och tog Doris med till skogen. Jag vaknade av att Doris satt och gnälde vid sovrummsdörren. Jag slängde då ett öga på klockan å f..n klockan var 10.50. Jag studdsade upp ur sängen. Men man får väl se det från en annan sida, jag behövde sova =)

Har trotts den sena uppstigningen hunnit en hel del.

* Varit och kompliterat handlingen
* Vikt bort tvätt
* Manglat sängkläder
* Varit ut en promendag i skogen (även jag)
* Steken står på spisen och småputtrar

Oj had jag hunnit mycket och klockan är bara 15,00.



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du behövde nog verkligen sova, så härligt. Men du har ju varit himla effektiv ändå. Hoppas du får en trevlig kväll. Kram

2009-10-31 @ 15:25:44
Postat av: Gunnel S F

Ja,ibland behöver man verkligen få "sooovvvaaa ut". ;-)

Ang. din kommentar på min blogg. Jo, ni skulle ju absolut ha varit hit till oss. Jag/vi hade ju hoppats att kunna få bjuda er på suring i bagarstugan i höst,'men tyvärr så har inte tiden och orken räckt till riktigt...men det kan ju passa framöver ändå, även om det håller på att vara för kallt att sitta i bagarstugan. Men Åsa, järnspisen fanns där när vi köpte, det är inte vedspisen som står i storhuset. Nu är det nog dags att ni kommer hit, jag hör att detaljerna börjar bli diffusa! ;-)

2009-11-01 @ 22:20:37
URL: http://tantgochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0