Hockey och TV

I går var det hockey derby mellan Modo och AIK.  Det var en bredrövlig match som AIK gjorde! Förlorade med
6-2. Jag åkte hem till Mjödvattnet och såg matchen med mor och far. Kan tala om att de ord som pappa öste ur sig i soffan skriver jag inte här.

I går var TV 4 från Skellefteå här och gjord ett typ av "hemma hos" repotage ang öppnanomineringar. Det var jätte kul! Svårast är att veta vad de kommer att sända ut av allt man säger. Själv blev jag nöjd med det som visadese. Ni som vill kan se det på denna länk.

http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/skelleftea?videoId=1.1253912


I kväll har jag och Ida varit ute en långpromenad. Det var jätte härligt ute, frisk luft och lagom kallt. I morse när jag tog min morgon promenad med Doris var de inte allt för bra väder. Spöregn men det var bara att ta på sig regnkläderna och traska ut våra morgonpromenad på 20 minuter.

I kväll blir det att se Bonde söker fru. Ett program som jag försöker hänga med i. Annars har jag svårt att följa med i serier som går på veckorna. Jag hinner inte följa med.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättebra reportage blev det. Ja nu är det Bonde söker fru som gäller...tror det kan bli en kul säsong. Ha det gott. Kram

2009-10-07 @ 20:45:21
Postat av: Ewa

Ja bönderna får man inte missa verkar bli kul.

2009-10-08 @ 08:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0