Fredag

också var det fredag igen. Veckan har bara rusat iväg! I dag slutade jag kl 14,30. Detta för att jag begav mig in till stan för att skriva på protokollet från barn och grundsskole nämnden vi hade i tisdags. Linnea följde med och hon fick köra bil till och från stan jag fick äran att vara passagerare =). Jätte skönt att i bland bara få åka med. Trotts att jag älskar att köra bil.

Vi passade på att åka och handla på Ica Maxi. På vägen hem körde vi förbi Tjärn. Linnea skulle hämta kläder till Marcus. Linne är i stan med några tjeje kompisar och befinner sig nog på Kalles.

Här har vi suttit och tittat på Idol. Ska man avslöja två av sina favoriter eller? Ja ockey då. Reza och Rabih är två av mina favoriter. Jag gillar Rabihs röst.

Linnea var snäll och städade idag. Damsugade golven och torkade köksgolvet. Ja tack säger mamma till Linnea, detta är guld värt!

I morgon ska jag och Mamma lägga in rödbetor och på kvällen ska vi åka till Therese, Patrik och lille Jacob och hälsa på. Lite planer ska väl smidas för det stundande bröllop, där jag och Lars har fått äran att vara värdfolk.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Håller helt med dig Reza o Rabih är bara bäst.

Ha en trevlig kväll på Kvistgatan.

2009-10-17 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0