Tomtar fram

Vaknade kl 9 jag och Doris gick och hämtade Norran för att få en härlig lässtund i sängen. I dag var insändaren inne i Norran som jag skrev "Är det verkligen så illa?" tycker att polisen inte ett dugg svarade på frågorna jag hade i insändaren. Men det är väl väldigt känsligt att erkänna de brister som finns. Men på måndag ska de få sina fiskar varma när det är möte på ostenshus här i Burträsk. Då ska det baskemig svara på frågorna!

Började idag att dammtorka och ta fram tomtar. Han inte ta fram många tomtar för kl 15 drog vi på hockey. AIK mötte idag HV71. Det blev förlängning efter att det stod 2-2 vid tredjeperiodens slutsignal. Ska klaga lite grann, men dommaren var inte bra i dagens match.

Linnea var hem en sväng och hämtade sina tomtar.

Nu ska jag titta på Robinson hoppas att Hans från Skellefteå håller sig kvar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja men en poäng är bättre än ingen. Har städat ikväll, började efter Jacob somnat. Har inte hunnit mer än städat så allt fejjande med tomtar och gardiner får jag ta imorgon efter julskyltningen. Kram

2009-11-28 @ 22:32:21
Postat av: Moderen

Jo, som svar på din kommentar hos mig, Ja, det är så underbart med den röda färgen, tomtarna,änglarna, snögubbarna, stjärnorna....ja, för mig är nog advents- och juletiden en liten fantasivärld, tror jag, för ingen annan tid på året vill jag nästan överösa huset med pynt. :-) + all julmusik. Jag har insett jag måste skaffa ett speciell cd-fack för alla julskivor, så de finns på plats när det ska spelas! :-)

2009-11-29 @ 09:01:24
URL: http://tantgochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0