Stämningsfull julmusik =)

I dag började dagen med uppdrag. Ordf och jag viceord i personalnämnden träffade revisorerna i kommunen. Det gick jätte bra. Sedan gick jag en stund på stan till strax före 10,30. Då var det dax att ge sig iväg till Anderstorpskolan för att ha utvecklingssamtal med Ida och hennes metor. Det var jätte kul för det går bra för Ida i skolan, så jag får känna mig stolt som mor =). Jag och Ida åkte och åt lunch på coop. Efter det åkte jag tillbaka till city för att kl 14 vara på Emmas skola för utvecklingssamtal. Även detta var positivt =).

Åkte sedan till solbackensköpcentrum och inhadlade några julklappar till. Det var så otroligt skönt att köpa julklappar idag. Det var nästan inget folk och framför allt inga köer.

Vid kl 17 begav jag mig till Theres och Patrik ja och deras lilla gullegris Jacob. Där blev jag bjuden på en god Kycklingsallad. Sesan begav jag och Therese oss till Bureå Kyrka där vi hade köpt biljetter för att se Magnus Carlssons julchow. Den var JÄTTE Bra! Sedan får man en värme i kroppen och en inre julefrid. Jag älskar alla dessa vackra julsånger.

Ja Ulrika här finns det många Tomtar och dej är spridda i hela huset även i badrumet=)!! Å fler blir det varje år.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja vilken kväll vi hade igår,tack snälla för sällskapet. Det gör vi om nästa år. Kram

2009-11-26 @ 21:50:35
Postat av: Ullet

Lovely! Jag har fått i ordning i vardagsrummet just nu men resten av huset vilar stilla orört i adventstid. Tyvärr..

Hittade en sådan där stortomte som de har på Konsum just nu, förra året, i år blev det en tomtemor, de tronar bredvid soffan och det är såå mysigt här där jag sitter. :) Du får ta kort och lägga upp här på bloggen?

2009-11-27 @ 06:30:50
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0