Polis!!!

På onsdagen när jag kom tillbaka till jobbet efter lunch möttes mina ögon av två "fyllon" som satt och drack öl och rökte, ja vad de nu rökte, på gamla bron till färgaffären vid stilkläder. Det förde ett oväsen om sig det spran även titt som tätt och hände ut slangen för att göra sina behov bakom husknuten.

Jag blev inte glad av synen. Jag och arbetskompisarna bestämde oss föra att ringa polisens nummer 11414. Man blir ju inte gladare efter det samtalet!

Vet ni vad mannen i andra ändan säger?? JO

- Vi har bara två bliar i Skellefteå och en är upptagen så vi får se om de kan skicka den andra. Kan de ta vara på sig själva frågar han mig.

Jo sa jag för tillfället. Men int i fa.... kom det någon polis inte!!!!

Detta ledde till en insändare i norran som ni säkerligen kan läsa om några dagar. Vi måsta göra något åt den situation som råder i Burträsk för tillfället. Inbrott i hus och dricka på öppen gata, mitt på blanka dan! Nä nu är måttet rågat!

Kommentarer
Postat av: Ullet

Ja, just nu är det under all kritik faktiskt! Laglöst land och folk gör som de vill, kör i fyllan och slår sönder saker etc, nej, känns som om vi tar över ryktet som dräggstället i kommunen om det fortsätter. :(

2009-11-21 @ 16:22:58
URL: http://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: Therese

Illa illa, härligt att du skickar insändare....något måste ju hända.

2009-11-22 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0