Linneas flytt

Ja så har Linnea nu flyttat och sover i den nya lägenheten för första gången i natt.

På onsdag kväll åke jag dit och tittade. Det var en jättefin lägenhet, ända som det behöver säga åt skebo att göra är badrumet. Hur kan man som ett så stort bolag endast ha vanliga vinyltapeter i ett badrum med dusch. Där måste man åtminstode ha stettsade skarvar och våtrumsvägg tycker jag. Eller vad tycker ni?


Jag är glad för Linneas skull och hoppas att det kommer att gå bra. Jag har köpt henne en heldel saker. Adent stake i köket, blommor och krukor och en säng som hon fått i förskott på sin födelsedag som är den 22 november.

Hon och Marcus är jätteglada och i kväll var det diskning på högnivå som gällde. Ja allt måste ju diskas innan de ställer in det i skåparna. Linnea har alltid haft svårt för det här med diskning men nu får hon lov att lära sig.

Linnea vill att jag hjälper henne med gardinderna så i afton efter vi hade ätit middag beställde vi gardiner till rummet och toan på jotex.

Ja det kommer inte att bli svårt att köpa Linnea julklappar i år.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan tänka mig att det blir lätt att fixa julklappar till Linnea. Ja det lät konstigt det där med badrummet men de får ju komma och fixa det. Blir det hockey idag? Jag ska dit, Patrik ska bjuda dit mig. Vi hörs. Kram

2009-11-14 @ 09:43:32
Postat av: KICKI

Träffade Linnea och Marcus idag på jysk. Tänk vad åren går, att hon ska flytta hemifrån. TREVLIG HELG ////

2009-11-14 @ 23:10:31
Postat av: KICKI

Träffade Linnea och Marcus på Jysk idag. Tänk vad åren går, och nu flyttar hon hemifrån. TREVLIG HELG ///// KICKI

2009-11-14 @ 23:15:27
Postat av: Ullet

Herregud, är hon så pass gammal redan? :) Huvva, man får ju rysningar. :)

2009-11-15 @ 11:39:23
URL: http://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: Marre

Roligt och sorgligt på en och samma gång. Säkert en speciell känsla när ens barn flyttar hemifrån. Livet går alldeles, alldeles för fort ibland...

Ha det gott!

/ Marre.

2009-11-15 @ 18:17:20
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Gunnel S F

Jo, jag förstår hur du känner det med Linneas flytt...Maria är den enda hos oss som har flyttat hittills....men det dröjer väl inte många år, förrän nästa åker iväg... därför är det bra att fylla på med djur, så man inte hinner känna efter!! ;-)

2009-11-16 @ 01:06:48
URL: http://tantgochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0