Kalas!

I dag väntades det kalas i Gustafssons hus. Det är ju 19 år sedan Linnea föddes. Jag minns att det var en jätte kall dag -22 grader. Ja oj vad tiden springer iväg! Å nu har hon flyttat hem ifrån. Ja och mormor har man också blivit till två katter, GB och Baltasar =).

Hon hade ju fått sängen av oss i förskott till sin och Marcus lägenhet. Men vi tycket att hon skulle få en present på självaste födelsdagen också så vi köpte henne en microvågsugn. Hon blev väldigt förvånad för hon hade inte väntat sig något. Vi hade kalas här hemma och mormor och morfar var inbjudan.

Till middag hade hon önskat kycklingspett, gratäng och zatsiki. Mormor och morfar stannade också på middag. I stället för tårta ville hon ha glass i ugn.

Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund innan sägen väntar för i morgon är det arbetsdag igen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Stora tjejen! Åh så god middag. Kram

2009-11-22 @ 20:10:24
Postat av: Gunnel S F

Det lät som ett trevligt kalas! Du får gratulera Linnea, även om hon kanske inte minns vem jag är. :-)

Jo, nog borde väl Doris få träffa Selma. Jag ska höra av mig och bjuda hit er, när vi har kommit iordning inför adventtiden...för nu ser det ut som en bombnedslag här....det gör det alltid när jag stökar fram julen! :-)

2009-11-22 @ 23:20:02
URL: http://tantgochlivet.blogg.se/
Postat av: ewa

Låter som ni har haft en mysig

helg trots lite hushållssysslor dom kan man ju vara utan.

Själv har jag jobbat hela helgen ser fram emot 1 advent

Vore ju kul om det blev lite vitt på backen inte bara allt detta regnande.

Ha det bra.

2009-11-23 @ 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0