Glädje med resan till Luleå!

I fredags bar det av till Luleå med våra kompisar Susanne och Sören. Vi har legat på Luleå stadshotell i två nätter. På fredag kväll gick vi ut och åt på restaurang. Lördagen gick jag och Susanne på stan från 9,30 till 16,00. Glädjen var total när jag provade en kjol på Åhlens. Vet ni jag kom i en storlek 38!!!! Jag säger bara GI metoden har gett resultat!!=)). Är ni missnöjda med er vikt sattsa på GI metoden!

Jag som skulle shoppa julklappar. Tror ni det blev några julklappar?  Nä det blev kläder åt mig själv.

* Väst
* Rosa Blus
* Rutig Kjol
* Vit tröja
* Brunblommig tunika
* Svart vit blus

På lördagkväll gick vi på en restaurang som heter Bakfickan. Det var så otroligt god mat! Jag åt pepparstek och det var en otroligt god sås till. Å köttbiten bara smälte i munnen.

I dag söndag chekade vi ut från rummet 11,30. Vi åkte förbi strohedens köpcentrum innan vi styrde färden hemåt.
Glad blir man när tjejerna gör plankstek till middag på självaste farsdag. Under tiden de gjorde det gick jag och Lars ut en promenad med Doris.


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som ni haft en jättemysig helg. Ibland måste man få unna sig själv saker även om det inte är långt kvar till jul. Du, skulle vi inte kunna ta och ses snart, behöver lite råd och tips från dig kring bröllopet?! Vi kan väl höra av varandra. Kram

2009-11-09 @ 06:41:36
Postat av: Ewa

Hej vilken mysig helg ni låter att ha haft själv har jag jobbat hela helgen.

Åt lite farsdagsmiddag i lördags med Mari Andreas o lilla Molly det var mysigt.

Ha det så bra.

2009-11-09 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0