Att man kan förändras så

De som känner mig väldigt väl kommer inte att tro det är sant det jag kommer att skriva nu. Jag har börjat simma på torsdagmornar mellan 6,50 - 7,30 i Burträsk Badhus. Att jag skulle motionera på morron nä det trodde jag nog inte själv. Men det är otoligt skönt. Detta var andar gången men kommer absolut att fortsätta. I dag hade hon som jobbar tänt ljus runt basängen det var så mysigt =)

I dag blev det köttbullar till middag. Efter middagen åkte jag och handlade seda har jag satt upp adventsstakarna.



Kommentarer
Postat av: Therese

Du är jätteduktig vännen. Kram

2009-11-26 @ 21:49:18
Postat av: Ewa

Va duktig du är själv har jag jättesvårt att komma iväg. Var jätteduktig ett tag gick på gymmet men det rann ut isanden tyckte inte att det fanns nåt bra pass för mig. Men jag försöker iallafall ut o promenera. Man skulle ha hund som du katten är inte så pigg på promenader.

Ha en skön första advent.

2009-11-27 @ 08:59:24
Postat av: Daniel

Duktiga du!!

2009-11-27 @ 10:26:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0