Släkten på besök

Dagen började med tårtbak, släkte skulle i afton komma på besök för att fira jag, Ida och Emma. Ja någon dag förtidigt. Det är lättast att samla alla en söndag än en veckodag eftersom många av släkten har börjat jobba igen efter att de haft semester. Tack för presenterna alla!!

Min mamma och pappa hade vi på middag, grillspett och klyftpotatis, mums säger jag! Alla i familjen var samlade + tjejernas pojkvännerna förutom Robin. När övriga släkten kom, ja vi blev 20 stycken allt som allt, bjöds det på kaffe med dopp. Det snöpliga var när marängtårtan jag bakat skulle göras klar, en av dem jag gjort var inte färdig gräddade, det fick bli en tårta som delades brodeligt. Vi får baka en till på onsdag och äta.

Denna dagen för 17 år sedan skjutsades Linnea till mormor och morfar i Mjödvattnet för i morgon skulle det bli en spännande dag................................Vad det får ni läsa i morgon.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en trevlig födelsedagsfest trots tårtan. Spännande att få höra vad som hände denna dag....tror jag har mina aningar =). Gissar på att det var ett par tvillingar som kom till världen. Ses sen. Kram

2009-07-27 @ 07:48:46
Postat av: Anonym

Mammi jag undra vad som händer???? :O :O :O

2009-07-27 @ 09:25:39
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0