Sköldpaddeskalet!

I dag åkte vi in till stan och hämtade de nya passet. Man ser ju inte klok ut på kortet. Kvinnan som jobbar i expen på polisstationen i Skellefteå är rent så trevlig! Det borde finnas fler som henne.

Gjorde en liten sväng på stan provade en skjorta, men jag förstår inte vad som hänt med sjöldpaddeskalet det måste ha vuxit i sommar?! Fy attan jag hängde snabbt tillbaka skjortan för storleken assepteras inte! Efter sommaren och utlandsresan måste jag göra något åt sköldpaddeskalet (magen). På sommaren äter man så mycket gott å inte tala om allt vin man sätter isig. Man trivs inte med sig själv tillslut. Vad som är en stor brist hos mig är att jag inte har någon karraktär. Det börjar alltid så bra men det ballar snabbt ut. Ja ni förstå jag vill ha RESULTAT på vågen SNABBT!!! Tjejerna brukar hjälpa mig men det måste nog bli hårdare med sin mamma. Jag gillar inte att gymma med andra å jag hinner inte. Det är så svårt för mig att binda upp en veckokväll. Hälst skulle jag vilja ha en personlig tränare som tvingade mig till gymmet, men då blir det i skellefteå i så fall. Min kompis Therese som är duktig på gymma skulle kanske tvinga med mig, ja man vet aldrig? Det kanske händer =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammi vi ska nog få igång ett träning program du och jag! Robin säger även att du får följa i vinter på längdskids åkning!

2009-07-24 @ 17:55:05
URL: http://emmagu.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag skulle lätt "tvinga" med dig till gymmet om du vill det. Jag har ju inget sällskap så det skulle bli jätteskoj om du ville följa någon dag i veckan. Fundera på det, jag är lätt med. Kram

2009-07-24 @ 18:41:19
Postat av: idaa

Du ska inte oroa dig mammmi vi tycker om dig som du är med sköldpaddeskal lr inte :) <3

2009-07-24 @ 21:59:33
URL: http://idaasasofia.blogg.se/
Postat av: Ullet

Haha, här kör vi med Michelinlooken sedan lång tid tillbaka, tält funkar det med. garvar rått Vad gäller passet försöker jag inte visa min bild så ofta för jag har hört att de fortfarande söker Ulrike Meinhoff och det är hon på kortet. ser rent kriminell ut ju :)

2009-07-25 @ 08:21:09
URL: http://gammelbyn.blogspot.com
Postat av: Lena Nyström

Hej! Du vet att det går gå ner i vikt,om man ger sig tusan på det,fast jag tycker att du är så fin som du är!! I kväll ska vi umgås familjerna,och det kommer att bli trevligt o minnesvärt som vanligt! Kram från Lena

2009-07-25 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0