Fredagsbestyr

I dag på min och Doris morgonpromenad plockade vi blåbär smatidigt. Det blev en god blåbärspaj. Har även städat lite idag. Det har varit varmt men solen har inte lyst.

I dag gjorde Linnea middag, plankstek. Hon tycket att mamma skulle få födelsedags middag. Det är så roligt när barnen gör mat någon gång. Att själv få sätta sig vid dukat bort är så njutningbart! Skulle önska att det var lite oftare.

Läste idag en kompis blogg. H*n hade blivit sviken av en nära anhörig. Tyckte så otroligt synd om h*n när jag läste det så jag var tvungen att ringa upp och höra hur det var.  Det kändes skönt att höra h*n röst. Jag blir så berörd och ledsen när människor i min närhet är ledsna. Man kan aldrig riktigt  förstå hur andra känner, men man kan finnas där när de behöver en om inte bara för att prata och finnas som stöd och peppa. Kram min bäste vänn!!

Har även idag pratat med min kompis Therese som befinner sig i Stockholm, ja i Märsta hos sin mor och far. De har varit på Skansen, det var länge sedan jag var där. Kanske man skulle göra ett besök där men det är visst så förbaksat dyrt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tråkigt med din vän men så fint gjort av dig att ringa och vara en så fin vän. För du är verkligen det. Kram

2009-07-31 @ 22:31:42
Postat av: Anonym

Mammi du måste börja lägga in bilder!!

2009-08-01 @ 03:10:24
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0