En dag med mycket possitivt

Dagen började med glädje klarblå himmel och sol!!!

Jag, Ida och Linnea åkte till Skråmträsk och plockade 18L jordgubbar. Emma var hemma och gick en promenad med Doris. Nu ligger jordgubbarna nerfrysta för att i vinter kunna göra jordgubbssylt. Tjejerna vill bara äta min hemgjorda jordgubbssylt det är inte så förtjusta i köptsylt.

I dag är det min födelsedag. Vet ni jag minns mina barndomskalas som att solen alltid har lyst den 29 juli. Har glömt vad det var för väder när jag föddes, måste ta och fråga mamma. Ja jag har fått några presenter också. Presentkort av mor och far, av Lars en radio i glasaltanen och en pepparkvarn, av Ida fick jag en jätte häftig popcornskål, av Linnea och Emma fick jag en mugg med en kille i endast kalsonger när man häller något varmt i muggen försvinner kalsongerna och det allra heligaste visar sig =). Fick även av dem en medalj "värdens bästa mamma".

Av tjejerna önskade jag mig även att de skulle visa mig en vinst i dagen fotbollsmatch de hade hemma i kväll mot Bredsele. Även den önskan slog in de vann med 2-1!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis igen på födelsedagen. Låter som en toppendag. Häftigt med muggen =) Kram

2009-07-29 @ 21:37:19
Postat av: Ullet

Grattis i efterskott! Lät kul med muggen ju, du har med dig den på jobbet förstår jag så du kan roa dina medarbetare? ;)

2009-07-30 @ 08:19:13
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0