Dag med många sysslor

Morgonen började med promenad med Doris. Kom tillbaka vid 10. Solen kom fram lite bakom molnen så frukosten fick hänga med ut i trädgården. Men inte blev solen frame länge inte =(.

vaskulle då dagen bestå av? Jag som längtade så efter att få slå mig ner i en stol med bok. Jag förstår inte?  Jag    kommer mig inte för att sätta mig ner med n bok när det är dåligt väder. Måste vara för att jag ser allt som behöver göras inne då.

I dag städade jag ett av förråden ute, en del blev kvar på gräsmattan för att slägas på skroten. Sedan skördade jag persiljan och dillen som nu lagts i frysen. Mamma och pappa kom förbi på fika och mamma fick bli klippt. Ja iblan leker jag frisör. Ja det kan ju inte bli så dåligt klippt eftersom kunderna kommer tillbak =)

I afton åkte jag och Ida till skogen med Doris. Vi gjorde sökövningar med henne så nu är det en trött hund som sover på golvet. Doris älskar värkligen att jobba i skogen. Det är kul för oss alla. Får se om hon blir en duktig hund på det i så fall skulle det vara kul att prova göra någon tävling med henne i framtiden.



Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en helt ok dag ändå. Varit rätt varmt ändå men den där riktiga solen vill inte lysa. Ha det gott. Kram

2009-07-28 @ 22:17:52
Postat av: lena

Hej! Klockan är nu 00.50,så därför tänkte jag bara säga: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Vi har kommit hem från Ikea o Lulesvängen o packat upp allt,det blir en del. Har påbörjat att läsa boken jag lånade av dig, mkt intressant. Nä nu ska jag gå o sova. Ha nu en riktigt bra födelsedag! Kram från hela familjen

2009-07-29 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0