Bra dag trotts vädret

Regnet fortsätter att ösa ner. Dagen började med städning. Tvättstugan full som vanligt. Förstår inte, man hinner bara tvätta tom tvättkorgen så är den full igen. Kan det bero på att man bla har tre tjejer hemma som i bland byter kläder lika ofta som man byter trosor? Var tvungen att tvätta två maskiner. Fick lov att hänga en inne och tumla en. Viket jag inte gillar att göra på sommaren. Älskar att hänga tvätten ute och känna doften av friskt när man viker ihop kläderna.

I dag väntades det främmande till huset. Ja främmande och främmande det var min kusin Lena med familj. Det är nog egentligen inget direkt främmande. De hör ju liksom till oss =). Vi grillade kött jag och Lena drack vin. Alltid när vi träffas blir det Lars och Ronny som diskar bort av någon märklig anledning. Ja jag och Lena har nog inte tid för vi är som pladder fior när vi träffas. Skulle vi stöka bort stod vi nog vid diskbänken ännu =).

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevligt med främmande. Härligt att slippa disken en gång =). Åh så ledsamt detta regnande är, usch! Kram

2009-07-26 @ 13:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0