Badrumsinredningar?

Åkte på morron till Umeå för att titta på badrumsinredningar. Ja nu undrar ni säkert många varför åka till Umeå när det finns i Skellefteå. Jag har hittat en badrumsinredning som går köpa med 5cm intervaller, vilket jag tycker var väldigt smart, å den finns inte att köpa i Skellefteå. Alla andra man hittar är oftast 60, 90 eller 120 cm. I detta fall går det ju kombinera på flera olika sätt. Roligt var att Linnea och Marcus, Linneas kille, följde med. Det blev även en sväng till strömpilen och lunch inne i stan. Ja och ett ställe som man inte ska besöka, godishuset =).

Varför ska affärer endast ha sommararbetare och all ordinarie personal är på semester? Tycker att de då borde ha lite känsla för service. Att Åsa Gustafsson kommer in i en affär och ställer massa knepiga frågor då, blir lätt obekvämt för de har inte svaren. Det är nog bättre då att ha semesterstängt rakt igenom.

I Kväll fick vi äntligen se solen igen, jippi. Jag och Lars tog Doris med oss och åkte till det hon älskar mer än något annat, SKOGEN! Där får hon springa fritt. Å göra några sök när någon av oss gömmer sig.

Tjejerna har haft fotbollsträning i kväll. Ja snart drar fotbollsmatcherna igång igen. Kul säger jag bara! Det är roligt att åka runt och titta på när de spelar fotboll. Ja jag kan nog kalla mig för en fotbollsgalen mamma =). Undra om tjejerna håller med? =). Vad som är lite tråkigt när träningen börjar om är dessa mattider. Ja det måste ju äta ordentligt innan träning och någon timme före. Varför då tråkigt när jag ändå gillar att de spelar fotboll? Jo jag ska avslöja att när jag har semester vill jag inte ha några tider att passa å det måste jag vid dessa tillfällen.

Var in en sväng på jobbet idag. Med det jobb jag nu har kan jag inte bara stänga dörren i fyra veckor. Kunderna jag har vill att deras räkningar ska betals, fakturor ska göras och en del vill ha lönekuverten i sina bervlådor. Oftast måste jag in en gång i veckan, tur är ju att jag har jobbet fem minuter hem ifrån. Å ni ska veta att jag älskar mitt jobb som jag har nu. Enda gången jag kan sakna barnomsorgsjobbet, som jag hade förr, är när vårsolen börjar ge sig till känna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande med inredningsprojekt. Hoppas dagen varit bra. Hörs i helgen om måndag och Sara. Kram

2009-07-23 @ 21:53:21
Postat av: Ullet

Åh barn som mina mina menar du då? flinar

2009-07-25 @ 08:19:23
URL: http://gammelbyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0