Rullrån

Idag blev det beställ ett huslarm hem. Nu ska vi stoppa tjuven så gott vi kan. Idag har jag även klippt mig. Kan ni fatta att det är lika skönt att bli klippt varenda gång. Å man känner sig aldrig så långhårig som när man vet att kan ska få klippa sig.

Efter middagen tog jag och Lars en lång härlig promenad i den snö som singlade ner från skyn, mysigt kan jag säga. Lägger in en bild på Ida och Doris som myser i sackosäcken, Doris älsklingsplats



Efter det så har jag gjort rullrån. Jag köpte för många år sedan ett rullrånsjärn att ha på spisen. Sedan dess gör jag alltid rullrån till Jul. Ska även leverera en låda till Linnea




Här är resultatet på rullrånen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Så duktig och pysslig du är som bakar och stå i. Tack för att du är du. Kram

2009-12-14 @ 21:36:38
Postat av: Anna

Jag gör gärna en behandling på dig nästa vecka! Buster är helt omöjlig nu, trotsig till tusen. Idag var han billig. Han kanske saknar promenaderna med Doris=) så absolut kan vi följas någon dag. Mycket roligare än att gå ensam i skogen. Kram Anna

2009-12-14 @ 21:46:25
URL: http://annaskonstsida.blogspot.com
Postat av: Gunnel S F

Va jättefin er Doris är! Ja dottra´också förstås! ;-)

Så himla duktig du är på att göra "svåra" kakor!!!

Duktig är du! :-)

2009-12-14 @ 22:59:55
URL: http://www.tantgochlivet.blogspot.com
Postat av: Ewa

Oj oj det där skulle jag aldrig ens våga mig på jag är urusel när det gäller att baka.

Min mamma var jätteduktig hon bakade allt bullar kakor o matbröd varför gick det inte i arv till mig.

Men det kanske är för att man är för bekväm o tiden inte räcker till riktigt och det finns att köpa.

Men inget går ju upp mot hemgjort.

2009-12-15 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0