Juldagen

Jag och Lars var ut en lång härlig promenad runt västomsundet. Det är en promenad på ca 7 km. Det var så skönt och det bet lite i kinderna när temperaturen ute var -14 grader. Även idag har det snöat, så snöskyffelnt har fått göra sitt även idag.

Ida fick piplarssons dvd i julklapp så efter promenaden satte vi oss ner med Ida och Emma och började titta på de 12 avsnitt den innehöll. Men vi han inte se alla avsnitten, för kl 18 var jag och Lars bortbjudna.

En dag som denna fyller min svägerska, Marie, år och i år fyllde hon 45 år. Den 8 dec fyllde min bror Nils 45 år och till lika är gift med Marie. Så i går var vi bjudna dit på kallas tillsammans med mina syskon med respektive.

Det blev ett riktigt PARTY! Jag, Lars, Micke och Lina gick hem till oss vid 1,15. Ja Lina och Micke som över här.

Kylan har bitits sig fast i bygden det var -14 grader även i natt när vi gick hem.




Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en jättetrevlig kväll. Fy så kallt ni har...och massor av snö..då vet man vad man har att vänta sig. Kram

2009-12-26 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0