Dan före doppare dan

Idag har här stekts revbensspjäll, gjorts vörtbröd, lax paté och julskinkan. Ida har gjort riskrisp.

Sedan han jag sätta mig ner i soffan och titta på "Sunes Jul" med Emma.

Linnea ringde vid 15 och frågade vad vi skulle äta. Hon och Marcus frågade om de fick komma och äta, det är väl klart att de får det! Det blev kött med grönpepparsås och gratäng. Jag och Lars delade en flaska vin.

Till kaffet blev det en likör. Har sedan varit ute på ett litet uppdrag iklädd röda kläder. Ja ni vet vad.

Nu sitter vi och spelar bingolotto i uppesittarkväll med Lotta Enberg. Jag och Ida har vunnit 50 kronor var. Ja vi får se innan kvällen slut kanske vi har vunnit något mera =)

Ha en tervlig uppesittarkväll på er all i hopa.

Å GOD JUL önskar jag ER alla!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var inte illa, grattis till era vinster. Här är granen klädd, alla klappar framme och vi sitter nu och surrar över ett glas vin. Ha en toppen dag imorgon vi hörs vännen. Kram

2009-12-23 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0