Annandagen

I dag har vi haft en skön hemma dag. Dagen började med att Lars tog ut Doris på promenad medans jag tog på mig kläderna för att gå ut och skotta bort den snö som fallit. När skottningen var klart kom Aron till Ida och jag passade på att bjuda in hans mamma och pappa på kaffe och fika. Trevligt var det!

Vad skulle vi äta till middag? Jo det blev en nostalgisk 80-tals rätt, nämligen fondy. Kyckling och Filé med gratäng, jag säger bara MUMS!!


Trevlig middag!


Fondy!

På afton var jag och Doris ute en sväng. Hon hade så trevligt ute i all den snö som hade kommit. Jag släppte lös henne och hon försvann i all snö =).

På kvällen blev det hockye JVM Sverige vann med 10-1, helt makalöst!



Kommentarer
Postat av: Therese

Så mysigt. Fondue är så gott och så trevlig, social mat. Kram

2009-12-27 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0